Sunday, October 21, 2012

Sleepover

So far, Ummi tak pernah allow kakak sleepover at your friend's house. Banyak benda yang bersoal-soal dalam fikiran Ummi. Takut, risau and tak tahu nak expect apa antara faktor Ummi tak berapa keen Kakak to sleepover.
 
Tapi weekend lepas, Ummi bagi. Kakak sleepover at Iman's place. At first Ummi tak keen jugak. Then, Kakak mintak permission dengan Abah. Abah allowed! Ummi still undecided.
 
Bila Mama Iman telefon and explained yang Ayah Iman and her brother will be away for the weekend, baru lah Ummi rasa safe to let you go. It seems that you're so excited to sleepover. Ada jugak Ummi terfikir, tak best ke duduk rumah sendiri? Bila fikir balik, mungkin kakak suka nak mingle with your friends yang lebih sebaya and boleh bercerita about almost the same topic. Kalau kat rumah, topic nya lain.
 
 
Gambar ni kakak ambik masa pergi program muhasabah diri a few weeks back.
 

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete